OEPS! - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Marjanne Summeren - WaarBenJij.nu OEPS! - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Marjanne Summeren - WaarBenJij.nu

OEPS!

Door: Marjanne

Blijf op de hoogte en volg Marjanne

24 Februari 2011 | Nederland, Schaijk

PS. Ik heb per ongeluk iedereen toegevoegd aan mijn mailinglist..
Als je geen updates wilt ontvangen moet je je ff uitschrijven.. Dat kan ik zelf niet zo handig..

  • 24 Februari 2011 - 13:28

    Inge:

    Wat een meesterlijk reisverslag!
    Kan niet wachten tot de volgende.. ;)

  • 24 Februari 2011 - 13:35

    Marjanne Van Summeren:

    Whaha, wil je nog zo'n oeps reisverslag?
    Dat kan hoor.. Ik was alleen van plan het de volgende x gewoon bij m'n verhaaltje te houden ;)

  • 26 Februari 2011 - 12:28

    Lieke:

    Hoi Marjanne,

    Heel veel plezier in Duitsland ! En groetjes van de Naat Piekers die achterblijven, ha ha :).

    Groetjes Lieke

  • 26 Februari 2011 - 13:27

    Babs Jansen:

    Hoi Marianne
    Nou laat mij er maar lekker op staan. Ik vind het wel leuk om je een beetje te volgen. Heel veel succes met je studie en heel veel plezier in Koln

    groetjes Babs

  • 27 Februari 2011 - 19:31

    Saskia:

    Hoi Marianne,
    Je denkt toch niet echt dat er veel mensen zijn die zich uitschrijven? Veel te leuk om te lezen waar je mee bezig bent! Mijn nichtje zit voor een semester in de USA, dus ik kan mooi vergelijken! Zal je af en toe de verschillen wel laten weten. In elk geval gaat ze veel stappen en zitten ze nu waarschijnlijk ingesneeuwd. Dat laatste heb je waarschijnlijk niet, in Keulen.
    groetjes,
    Saskia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schaijk

Marjanne

Voor foto's kijk op: http://picasaweb.google.com/marjanne.van.summeren

Actief sinds 14 Dec. 2010
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 17752

Voorgaande reizen:

01 Maart 2011 - 08 Juli 2011

Studeren in Koln!

Landen bezocht: